לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חתולים על הגריל


ניסיון ראשון בכתיבה לא מחייבת

Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2014

תכניות לשנה הקרובה.


אז התחלתי לכתוב שוב כדי לזכור את כל הדברים שאני רוצה לעשות ולעקוב אחריהם. זה קצת מוקדם, אבל אני אתחיל עם סיכומי השנה והתכניות לשנה הבאה כבר עכשיו, כי לא מתאים לי לחכות ואני רוצה להתחיל כבר עכשיו. חוץ מזה, עד עכשיו עבדתי בשנים לועזיות והשנה אתחיל לפי השנה העברית, שוב, כי ככה יצא.

 

קודם כל סיכומים, ומכיון שלא עשיתי אף פעם אפשר להסתכל לכל אורך חיי הבלוג. ב-2010 הספקתי את הרוב אבל את שתי המשימות שנותרו אני כנראה כבר אף פעם לא אעשה. שימוש במילות יחס באנגלית התגלה כהרבה יותר קשה ממה שחשבתי ואני עדיין עובדת על זה באיטיות מרגיזה. לצערי, שני המגיהים שהיו לי לכל מה שכתבתי באנגלית כבר נעלמו מהשטח כך שיכול להיות שלעולם לא אגיע לשלמות. בנוגע לעוגיות המקרון, אני לא יודעת למה לא עשיתי אז אבל היום זה כבר לא מעניין אותי ובנוסף זה מתנגש עם מטרת הדיאטה, כך שגם זה כבר לא יקרה.

 

ב-2011 בעצם רק כתבתי את המאמרים מכל מה שהתכוונתי לעשות. דווקא ניסיתי לנסוע לצליחת הכינרת אבל הפרטנרית שלי הבריזה, וכן התעסקתי קצת עם איפור ככה שהיום יש לי מייק אפ, שפתון ומסקרה אבל לאיליינר לא הגעתי. בסופו של דבר, אני שמה רק קצת מייקאפ על הכתם שיש לי בסנטר וכל השאר יושב במגירה ולא זז. לסיפור הקצר, לעניין ההשקעות ולמשקל אני חושבת שלא התייחסתי ברצינות. אם תשימו לב, השנה יש לי שוב מטרה להוריד במשקל, והפעם 60 קילו אפילו לא נראה באופק. 

 

אני רואה שב-2012 הייתה רשימה קצרה ובעצם עשיתי את שני הדברים שבה אבל בדיעבד אני נזכרת ששתי המשימות בעצם הושגו רק ב-2013. אבל אני אספור בכל זאת כי העיקר שסיימתי את הדוקטורט ומצאתי עבודה, ולא נתקטנן על שנה אחת.

בינתיים גם הייתי בהריון שהיה ארוך ומדכא, הסתיים בלידה איומה ויצא לי תינוק נפלא. באמת, אני לא מבינה איך אימהות אחרות מסתכלות על התינוק שלי ולא מתבאסות משלהן קריצה.

 

ונעבור לשאיפות לשנה הקרובה (2014/2015):

אז הסדר עדיפויות שלי קצת שונה ועכשיו אני צריכה גם לשקם את הגוף שלי שדי הלך פייפן מכל הבחינות, וגם להתמודד עם דברים חדשים כמו תינוק וכמו עבודה שעוד לא עשיתי בה בעצם כלום בשנה האחרונה - ציינתי שהיה לי הריון קשה? - וגם עם לשמור על הקיים, שזה בעיקר לשמור על הנישואים שלי ש - הפתעה הפתעה - סובלים מאוד מהתינוק החדש. וחוץ מזה אני רוצה קצת כיף. אז החלוקה היא, לא לפי סדר חשיבות:

 

לנשמה - לטפל בתינוקי (ללא הסברים נוספים), להיות נחמדה לעמית, למצוא חברה מהסביבה. כאן נדרש הסבר: בגלל שעברתי לפרוורים וילדתי, אני מוצאת את עצמי די לבד ומתקשה לבקר חברים ומשפחה שהם עכשיו רחוקים. אז כדי לשפר את המצב, אני רוצה למצוא אמא נחמדה מהסביבה שתהיה חברה שלי ואולי תעשה איתי סיבובים ברגל ונלך ביחד עם התינוקות לבריכה או משהו.

 

שיקום הגוף - להוריד 12 ק"ג. אני היום שוקלת 74 ק"ג בבוקר. השאיפה שלי היא להגיע ל-62 ק"ג שזה יוצא 12 ק"ג להוריד. אני מתקשה להכריז על דיאטה ממש כל עוד אני בחופשת לידה אבל בקרוב לא תהיה לי ברירה. כנראה שיהיו כאן הרבה פוסטים שמפרטים מה אכלתי, נקווה שזה לא ירדים אותי ואתכם משעמום. בנוסף יש את עניין השיקום הכללי והחזרה לכושר, אבל את זה יותר קשה להגדיר כמותית.

 

לעבודה -להפעיל את גיני, שזו תכנה שאני צריכה בשביל העבודה החדשה שלי ומאוד מאוד התמהתי בלמידה שלה ועכשיו עבר יותר מדי זמן וכולם בטוחים שאני יודעת ואני ממש ממש לא. וזו בושה. זה יחכה לאחרי החופשת לידה. דבר שני זה המאמרים מתוך הדוקטורט שעדיין מחכים להיכתב. אין לי שום תירוץ חוץ מההריון, אבל זה לא עוזר לי, אני יכולה להתלונן כמה שאני רוצה על ההריון המאמר לא יכתוב את עצמו.

 

לכיף - נסיעה אחת לחו"ל ולשחק טניס. לא ברור איך אני אשאיר את תינוקי לבד כמה ימים אבל ממש בא לי לנסוע (אמא איומה, אני יודעת). בקשר לטניס, זה מאוד קשה פיסית אז כנראה שאצליח רק אחרי החזרה לכושר.

 

בקרוב - עוד פוסטים שמפרטים על כל נושא.

 

נכתב על ידי , 7/9/2014 16:12   בקטגוריות כיף, לנשמה, משקל, עבודה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,355

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyuliaT אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yuliaT ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)